Aanvragen EHBO bij evenementen

Alleen digitaal kan evenementen-hulpverlening aangevraagd worden via het aanvraagformulier op deze website. Aanvragen die via de website binnen komen worden in behandeling genomen. Wanneer de aanvraag bij ons is binnengekomen, ontvang je een schriftelijke bevestiging. We werken met een jaarplanning.

Via onderstaande button kun je direct een aanvraag indienen voor hulpverlening bij je evenement.  

Zie voor meer informatie en tarieven de algemene voorwaarden van EHBO Sint Anthonis.

Jaarplanner

Organiseer je in 2024 een evenement waarbij je gebruik wilt maken van de EHBO van onze vereniging, dan dien je dit voor 31 december 2023 aan te vragen.
Weet je nog geen datum voor je evenement of het is nog niet zeker of het evenement door gaat, dien dan toch een aanvraag in.

Doe dit ook wanneer u niet zeker weet of het evenement door gaat. Het is prettiger EHBO’ers af te zeggen als je evenement niet doorgaat, dan op korte termijn EHBO’ers te regelen voor het evenement.

Neem gerust contact met ons op als je niet weet hoeveel hulpverleners ingezet moeten worden of hoe wij het evenement kunnen ondersteunen en veilig maken. Samen kunnen wij de mogelijkheden bespreken. Jullie en onze veiligheid is onze prioriteit.

Bij late aanvragen zullen we altijd ons uiterste best doen om EHBO’ers in te zetten, maar de garantie dat dit ook gaat lukken, kunnen wij helaas niet geven. Echter, de administratiekosten moeten wij helaas doorberekenen ook al kunnen wij geen EHBO’ers leveren.

Contactpersoon evenementen

Contactpersonen bij de evenementen zijn Yonta Meijer en Ria van Mil. Voor inhoudelijke vragen over onze hulpverlening en EHBO aanvraag kun je een e-mail sturen naar evenementen@zwaluwstaartje.nl

Als wij EHBO’ers in plannen dan ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Voor meer informatie, verwijzen wij je naar de algemene voorwaarden van EHBO Sint Anthonis.